Kenelle

Aloittelijat

Harjoitteluaan aloittaville suosittelemme starttikurssia. Starttikurssilla opetamme oikeat ja turvalliset tekniikat perusliikkeissa kuten roikkuminen, leuanveto, maastaveto ja erilaiset kyykyt. Nämä ovat esimerkkejä yleisimmistä ja oikein suoritettuina tehokkaimmista harjoitteluliikkeistä. Niiden harjoittaminen vaatii tietoa oikeasta suoritustekniikasta ja panostamalla laatuun, saadaan harjoittelusta maksimaalinen hyöty samalla välttäen ikävät rasitusvammat, sekä loukkaantumiset.

Edistyneet

Kokeneemmille oppilaille harjoittelu voi lähteä suoraan perustason ja syventävän tason tunneista. Syventävät tunnit ohjaavat harjoittelua jo selkeästi tiettyyn suuntaan, sisältäen tärkeitä perusliikemalleja, joiden opettelu aloitetaan aloitustason tunneilla. Syventävän tason tunnit eivät ole välttämättä fysiologisesti rasittavampia tunteja kuin perustason tunnit, mutta ne vaativat jonkin verran enemmän kokemusta.

Kehitämme tuntisisältöjä jatkuvasti ja kokeilemme aika-ajoin myös erilaisia tunteja.  Tällaisia ovat muun muassa Movement Capoeira, Akrobatia ja Käsilläseisonnan,sekä GST:n jatkoryhmät.

 

TOP 5 SYYTÄ ALOITTAA